äntligen inflyttad och klar, för länge sen.

Vi är inflyttade!!! Helt fantastiskt! Vi flyttade in i onsdags och blev klara i torsdags kväll. Mycket tackvare mig faktiskt. Jag jobbade inte i onsdags som alla andra. Jag hade bara en brandkurs på ft i ett par timmar och sedan hem och fortsätta med misären. Eller jag snarare rymde till grabbarnas gamla lägenhet och städade klart den på 3 timmar. Visste inte riktigt vart jag skulle börja här hemma så jag ordnade det där jag visste hur jag skulle gå till väga. På torsdagen jobbade jag men fick gå väldigt tidigt så jag gjorde helt klart allt hemma tills dess att vegard kom hem. Det blev en succé kan jag säga! Ibland borde både samuel och vegard undra vad dom skulle gjort utan mig haha. T.o.m Gunnar kom och tackade mig för min insats. DET kändes faktiskt riktigt bra. Ibland kan jag klappa mig själv på axeln.
Nu har vi iallafall hunnit; gå upp tidigt varje dag den här veckan, flyttat, kommit i ordning & jobbat i tillägg, haft mysiga frukostar vid vårat lilla matbord, planerat en taco & öl kväll för våra fantastiska vänner som hjälpte oss med flytten, handlat allt inför kvällen och nu kommit till söndag. Så idag ska vi bjuda dom som var våra hjältar i onsdags och ha en fantastisk kväll. Det har jag sett fram emot! Och denna sovmorgon, lovely.
Imorgon ska jag inte lyfta ett finger. Fy satan va värd jag är det! Sliten.se är bara förnamnet.
Tisdag vankas ikea med vegard och eirik. Då är det faktiskt bara pynt vi ska köpa och inget annat. För ALLT är på plats. Nu är det små grejer kvar. I love it!
Dagens musik; Queen - Don´t stop me now




det är lång väg ner, och jag kommer aldrig ramla mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback