finns inget mer trist än att vara hemma.

Idag är en typisk jobbig söndag. När du känner att det kryper i kroppen och ingenting finns att göra och man är ensam hemma. BLÄ! Jag är SÅÅÅ trött på att vara hemma, vara trött, vara ensam, ha tråkigt, sett allt som går på tv, sett alltför mycket film och serier ja blä. Nu är jag så jävla less! Klarar inte att ha det såhär! Mitt huvud skriker efter att få göra något medans kroppen fortfarande är trött. Hur i hela friden är det möjligt!?
Just idag saknar jag nog allt som har med hemma att göra. Även det tråkiga. Hade hellre legat bakis på soffan hemma i tumba efter en lite FÖR hård kväll igår med mina vänner där hemma och blivit tvingad till gula villan för att försöka äta en halv pizza innan det sätter stopp. Till och med DET är bättre än det här!
Idag känner jag mig otroligt frustrerad över att min kropp inte samarbetar med mitt huvud. Till och med så att jag har lite ont i huvudet, att vara irriterad funkar inte för mig helt enkelt.
Det gör inte saken speciellt mycket bättre av att ha pratat med födelsedagsbarnet Jimmy i telefon inatt som var på fyllan och villan efter att ha blivit firad efter noter. Eller att se bilder på facebook av flera andra vänner som hade kalasat ordentligt. Då vill man inget hellre än att vara hemma!
Dessutom så var det kvarsittning på jobb igår med efterfest såklart. Så jag fick inte jobba och inte vara med på kvarsittningen. Kan livet bli mer orättvist ibland!!
Jag är extremt bortskämd med min omgivning och vet att det ALLTID är någon som har det värre. Men i det här fallet hjälper det liksom inte. För idag känner jag mig så trist och ensam. Hur många som än hade varit med mig idag så hade jag nog ändå känt mig ensam.
Försöker att jävlas med en väldigt bakis 25åring, Jimmy, för att liva upp stämningen lite. Och det hjälper faktiskt lite grann.
Dagens musik; Håkan Hellström - Aprilhimlen




när du tappar förståndet, du inser snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback