en fredag som jag har.

Gårdagen gick ju inte alls som planerat. Från start. Börjar med att höra att coldplay ställt in då sångaren blivit sjuk. Och av någon märklig anledning så hade jag det lite på känn att det skulle vara för bra för att vara sant. Eller något jag vet inte, jätte konstig känsla iallafall. Men självklart var jag jätte besviken!! För något annat kan ingen säga. Som tur är så letar dom nya datum så att helt hopplöst är det ju ännu inte. Men man ska inte ha för höga förhoppningar såklart.
Vet inte om det hade gjort saken speciellt mycket bättre om jag fått beskedet igår eller inte. För jag hade bara en fruktansvärt dålig dag. Kändes inget vidare alls. En sån där riktig down dag. Hoppas givetvis på bättre idag!
Var helt slut när jag vaknade tidigare idag. Så jag fick helt enkelt ställa om klockan så att jag skulle upp 45 min senare för att få maximal vila. För idag köttar vi! Hade ju turen att trots att coldplay ställt in så behövdes jag mer än gärna på wallmans. Kan man säga annat egentligen än att jag har en fantastisk tillvaro? Verkligen inte. Har 2 hur nice jobb som helst! Båda inom typ samma branch. Fantastiskt! Att jag inte glädjs åt det oftare..
Förutom att jag känner mig lite smått down som är lite av en standard ju längre in i hösten man kommer och vintern närmar sig, så försöker jag liva upp det. Så idag ska jag möta upp finaste Malene för lite fika/lunch innan jobbet. Ska även springa förbi tatueraren och se om han har kommit någon vart med mitt nya mästerverk som ska få pryda mig. Ååååh som jag längtar!
Igår i alla mörka stunder så fick jag massa trevligt som bara kom helt utan förvarning som gjorde dagen något lättare; 1, hovtipp kunde inte kommit mer lägligt, ni vet när man minst anar det!? 2, fick plötsligt upp en fantastisk smarrig måltid när jag stod i broadway och gjorde inget ja självklart så gjorde jag väl nånting för det finns ju alltid något att göra! Eller..? 3, fick ett sms av min kära mammilu att ett trevlig paket jag skickat efter för hundra år sedan hade kommit, 2 steg från håkan dvdn han spelat in under en längre stund nu som alla vet är och förblir han nr 1 oavsett om jag får träffa coldplay eller inte, he is my man.
Det var nog allt för den här gången. Man vill ju inte gärna avsluta ett inlägg bittert. Eller hur? Så nu blir det lunch med Malene. Eller nja, frukost för min del men det låter så trist att skriva det när klockan nästan är 13..

Dagens musik; Håkan Hellström - River en vacker dröm



det där var bra nätter, det där var fina nätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback