vinden har vänt, not.

Jag bloggade ingenting igår då jag fick hoppa in och jobba då Annsi var sjuk. Extra dagar med jobb tackas och tas emot med stor glädje. Så det blev jag och Toy som körde igår. Vilket gick skit bra då vi inte hade mycket och göra så Toy fick gå hem lite tidigare.
Vi var även och fikade och tog igen massor innan jobb. Vi insåg att vi inte setts på 1 vecka då hon varit hemma i Malmö och hälsat på. Så det var himla trevligt att ta igen lite tid.
Eftersom alla gäster gick snabbt betydde det också tidig hemgång. Gjorde ett stop vid champoo där Vegard satt med besök från Kirkenes. Vill ju inte gärna gå hem själv så det passade ju bra att dom satt där. Gick och köpte lite mat på vägen och kollade senaste avsnittet av paradise hotel hos Vegard innan jag gick hemåt.
Jag sov inte lika dåligt inatt som jag gjort de senaste 3 nätterna men jag sov heller inte bra. Vaknade inte av samma panik och märkliga känsla att någon iakttar mig när jag sover. Själv. Men drömde även inatt massa konstiga mardrömmar ändå. Förstår verkligen inte varför. Känns skit jobbigt och man vågar ju knappt somna. Och jag som är så jävla rädd för allt eller iallafall mörker och skrämmer upp mig själv.
Så idag när jag gick upp var jag helt förstörd. Det tär på en att inte få någon ro. Smällar man får ta ibland.
Var iallafall en sväng till Samuel och Vegard på dagen och hängde bara. Fick även träffa 2 från Kirkenes som också ska med på festivalen i sommar som jag också tydligen ska på. Haha. Dom var väldigt trevliga så det var en bra start på dagen.
Sedan har jag bara hängt på stan med Emma, Sofie och Anna typ. Blev även middag hos Sofie där hon stod för matlagningen vilket blev väldigt bra. Talangchill innan vi gick hemåt. Och nu är jag fantastiskt trött, såklart. Så ska försöka gå och lägga mig för att ladda inför jobb imorgon.
Men är lite deppig.. Min helt underbara följeslagare sedan jag fyllde 18 har givit upp, kastat in handduken, gått runt hörnet, ja you name it. Det jag pratar om är ju självklart min ipod. Fy fan så bittert det är. Visste ju att förr eller senare så dör den. Herregud över 5 års tid har den fått dragits med mig. Och som jag älskat den! Surt. Vad ska jag nu ha i öronen på väg till jobbet? Hittade någon trött ipodshuffle (som man inte ser vilka låtar som spelas) för 299kr. Får väl ha en sådan så länge innan jag vinner på lotto och kan köpa mig en ny följeslagare.
Men nu sängen.

Dagens musik; Ida Maria - When it comes to you



säg vad vi sa om paint it black, rock n´roll dör aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback