soliga lördag.

Yes lite lördag och alltså jobb ikväll. Som jag längtat faktiskt! Skönt att komma igång lite. Igår var vi på sushikväll hos en tjej som heter Johanna. Var väldigt trevligt och intressant att göra egen sushi, men jag föredrar köpes. Jag var dock väldigt trött så jag gjorde sällskap med Anna när hon skulle hem vid kl 23. Egentligen borde jag gått hem tidigare. Jag som sovit så knasigt senaste dagarna.
Vaknade tidigt idag och insåg att det var dumt att försöka somna om. Så jag gick upp och gjorde mig i ordning. Sitter alltså helt klar för jobb och börjar om 2h känns sådär. Tur att jag ska möta upp Toy innan för en kaffe. Hoppas på en bra jobbkväll/natt. Men mest ser jag fram emot imorgon.
Nu blir det till att njuta av det fantastiska vädret vi har här i oslo. Och hoppas att mina diffusa utslag inte kommer tillbaka som dom 2 senaste kvällarna.

Dagens musik; The rolling stones - Angie



knegagubbarna på väg till industrin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback