oslo-sthlm-istanbul.

Mitt kamera problem är knappast löst men som tur är får jag låna Emmas kamera till Istanbul. Jag har packat klart allting så att jag slipper tänka på det inatt. För jag vet ju inte om jag kommer behöva bara komma hem och hämta resväskan och dra. Allt beror ju på när vi stämplar ut. Och jag har en känsla av att det kommer att bli väldigt sent inatt. För att underlätta för mig själv är jag redo att dra direkt. Lika bra det, jag är ju tydligen stress-vm nr 2 enligt Toy.
Det är svårt att packa inför en resa till turkiet, trots att jag vet att jag endast kommer använda arbetskläder. Men ändå. Känns märkligt att åka till ett sådant land och inte njuta av sol och värme alls. Haha. Men en kul upplevelse. Idag är jag mer positiv till resan än nervös. Fråga mig gärna imorgon så är det nog andra bullar.
Tar inte med mig datorn nu under resan då det bara är onödigt släpande. Lånar hemma hos mamma och pappa istället.
Nu ska jag gå mot jobbet och nästa gång jag skriver är jag hemma i stockholm igen. Sjukt.

Dagens musik; Timbuktu - Resten av mitt liv



och vi åkte långt bort vi kanske till och med, lämnade sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback