glad morsdag, tydligen.

Igår på jobbet gick det bra, var liksom en skön kväll och vi slutade inte alltför sent. Och efter jobbet så satt det kvar ett par stycken så jag hakade på och sedan for jag, Vegard och Kjersti vidare till ett ställe som ligger i närheten av där vi bor. Vi var inte där speciellt länge eftersom dom stängde och hade sig. Så jag och Vegard gick hem till honom där Samuel och Gunnar var. Det blev att sociala sig med dom vilket var väldigt trevligt. Eftersom att jag är en lat människa ibland så orkade jag inte gå mina 2 min hem utan blev kvar. Så idag har jag och Vegard typ suttit och kollat på Beyoncés konserter på dvd. Hans absoluta favorit så det blev att få gåshud till den kvinnan. Sinnessjukt mäktigt att EN person kan göra så mycket. Grymt.
Annars har jag bara myst med Jennie i soffan typ. Hon var underbar och bakade kladdkaka (jag var inte ett DUGG nöjd..!) så vi satt och käkade det framför Solsidan och en kass film.
Blir inte bättre en söndag helt enkelt.
Imorgon så ska jag in på jobb en sväng annars vet jag inte. Emma kommer hem också, så alla stjärtars dag blir nog bra trots allt. Synd att jag inte kan vara med familjen hemma bara. Känner att jag börjar sakna dom en del. En resa hem ska alltså snarast bokas in.
By the way så är det morsdag idag här i norge så jag får önska min mammilu en glad morsdag! Vilket jag glömde säga när hon ringde såklart. <3

Dagens musik; Bruno Mars - Grenade



och jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

Det gills inte då det är i Norge! ;)Kram på dig!Ja det är dax att komma hem,saknar dig med!

2011-02-13 @ 23:34:23
Postat av: angelique

haha nä jag misstänkte att du skulle tycka så :P jag ska komma hem snart!! <3 kramkram

2011-02-14 @ 14:55:46
Postat av: Pappilu

Ja precis, se till o pallra dig hem när du inte har för mycket att göra.... Vi måste se över div helger, både hit o dit..... Puss o kram. P

2011-02-14 @ 15:43:58
Postat av: angelique

det ska jag absolut göra! har sett över det lite och vi får hoppas att det blir snart!! :) ja ni får faktiskt kolla lite också :) så saker och ting blir av! puss å kramis

2011-02-14 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback