efter regn kommer tydligen solsidan.

Jag vet lite efter i uppdateringen, fick till och med en kommentar av Toy "nähee du har inte uppdaterat här ser jag.." Sorry då! Men det betyder ju iallafall att någon är intresserad av att läsa. Fast hon om någon vet ju faktiskt hurdana mina dagar ser ut då hon är med i majoriteten av tiden. Kanske kul ändå vad vet jag.
Den här helgen har INTE varit min helg. Hade någon form av lepra i fingrarna i fredags så jag tappade allt jag tog i och lördagen hoppades jag på att skulle bli bättre men annat gick inte som det skulle istället. Fast det var väldigt länge sedan jag hade SÅ dåliga dagar så nu borde dom inte komma på ett tag. Hoppas jag.
Blev en sväng kvar på jobbet efter stängning och sedan en snabbis på champoo innan jag och Samuel tog följe hem. Gentleman som han är följde han mig till dörren så inget på den korta biten skulle hända. Det kallar jag kompis. Haha.
Ställde faktiskt klockan idag in case of för att inte sova bort hela dagen. Kände att en långdusch och lite chill kunde vara på sin plats efter dessa dagar. För söndagen var ju tvunget till att bli bra efter så kassa dagar.
Vilket det också blev. Dubbelt upp. Löste en del här hemma och slutade med chokladmuffins och stor städning innan Toy kom över.
Vi satt här och glodde lite på tv innan vi faktiskt bestämde oss för en av våra söndagsplaner. Käk och bio. Så vi provade ett thai ställe vi fått tips om sedan gänget var här vid nyår. Och det var riktigt bra! Bra priser och ruggigt bra mat. Sedan blev det 3D bio och filmen Gullivers reise, eller resa som det heter på svenska, med Jack Black. Trodde den skulle ha lite mer humoristiska inslag eftersom han var med men annars helt OK. Fortfarande står Burlesque i topp.
Kommer hem och här sitter Emma och Lilja med ett varsitt glas rött och precis satt igång filmen The black swan. Så jag joinade. Gillade INTE den filmen! Den var lite hattig och lite för creepy för min smak.
Den här FANTASTISKA soliga söndagen avslutades med Solsidan. Grymt att det kan vända så bra. I love it.

Dagens musik; Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt



som löv i november, måste du falla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback