hemma i mitt sthlm.

Äntligen har jag någorlunda landat, gått i centrum med en smaskig french hotdog, åkt kommunalt, packat upp, gosat marsvin, somnat onödigt många timmar på MIN säng i väntan på att mammilu ska komma från jobb, ätit middag med mammilu och soffhängt till 2 steg från håkan, väntat på att pappilu ska komma hem från egypten, soffhängt lite till med honom. Tills jag kände att nu borde jag också gå och lägga mig eftersom alla andra givit upp. Har ännu inte hunnit träffa min älskade lillebror då han lyckades smita hemifrån när jag sov. När jag för första gången var snäll och inte väckte honom när jag kom hem. Det är tacken man får! Vågade fan inte väcka honom nu när jag inte hade med mig något från taxfreen till honom..
Utöver det har jag alltså hunnit; dygna deluxe efter jobb igår, inte fått åka med planerat flyg pga överbokningar, boka nytt flyg med sas, ätit frukost med vegard som var glad över våran nya flygtid då han fick sällskap, toksomnat på flyget innan vi lämnat gaten och väntat på försenat bagage.
Och nu undrar jag varför jag är sliten och om jag kommer insjukna imorgon. Den stora frågan.
Jag är äntligen hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback