jaså idag är det valborg.

Styre som man är så hade jag ju helt fullkomligt missat att det är valborg idag. Jag tyckte imorse när jag loggade in på facebook att det var märkligt va folk åker iväg idag, uppsala (framför allt) lund osv. Tills det faktiskt framgick att det var valborg och det är DÄRFÖR folk åker, inte för åkandets skull som jag trodde ett tag.
Ibland får man vara lite efter. Iallafall när man bor i ett land som absolut inte firar valborg och inte vet vad det är. Lätt att glömma helt enkelt.
Har även fått ett äckligt sms av Toy också. Dock är vi kvitt nu eftersom jag gjorde samma sak för ett tag sedan. Hon skickade och skrev att hon sitter i Nyhavn i köpenhamn med en kall tuborg. ÄCKLIGT är vad det är! Usch. Jag vill också vara där och fira valborg. Men istället tänkte jag göra det absolut bästa av situationen, nämligen gå till jobbet.
Solen strålar som aldrig förr vilket gillas, hade mer än gärna suttit på grünerlökka och tagit mig en öl i solen. Eller sommarvärme kanske jag ska säga istället. För det är galet. Vi är i slutet av april, fortfarande. Sjukt.
Tänkte gå tidigare till jobbet för att sätta mig i solen och få lite energi. För idag står inventering på listan vilket kan vara påfrestande. Jag älskar siffror, typ det bästa jag vet.

Dagens musik; Lars Winnerbäck - Elden



människor ramlar hårt, precis som du, och jag...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

Hahaaaaa!Min blogg sida http://margueritestankar.blogg.se



Tråkig,men en början! ;)

2011-05-01 @ 01:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback