helt otroligt det regnar i oslo.

Har inte speciellt mycket att blogga om faktiskt. Vi var på ikea igår och handlade nästan allt vi behöver. En mysig kväll som avslutades med en as god sushi på ett ställe här i närheten. Vi har tydligen ganska många olika sushi ställen häromkring. Gillas! Och kebabställen i varje hörn typ.
Sov inte jätte bra inatt heller men ändå mycket bättre än förgående natt. Alltså inga mardrömmar. Men det är så svårt att jag fortfarande är väldigt pigg när Emma är väldigt trött eftersom hon börjar jobba betydligt tidigare än mig om dagarna. Så det krockar kan man säga. Och jag vill ju inte gärna störa henne heller, men det är ju ganska svårt när lägenheten inte är super stor. Måste hitta en bra lösning på det här på något vis.
Kanske sitta inne i badrummet med datorn? Då stör man faktiskt inte. Fast, det håller ju inte i längden heller.. Vi får se vad vi kommer fram till helt enkelt.
Nu ska jag gå och möta Emma nere på stan hon ville kolla skor eller något. Imorgon är det vinprovning på jobbet och annars, no plans. Emma åker till Stockholm på fredag morgon så jag blir ensam tills måndag. Tur att jag jobbar lite iallafall. Dött av tristess annars, eller alternativt kollat på alla serier jag håller på att följa.

Dagens musik; Coldplay - Viva la vida



åh gud det gör så ont när nåt så nära kan va så långt bort...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej hej. Ni har nog samma väder som här nu. Regn. Jo om du har möjlighet så kolla på Radio Stockholms web sida för på måndag ska Håkan bråkan va med, minns dock inte vilken tid. Kl 13 tror jag. Puss o kram. Pappilu

2010-10-07 @ 15:49:13
Postat av: Pappilu

Kolla även idag på aftonbladet.se/nojesbladet/musik

Står om Håkan Bråkan där också......

Pappilu

2010-10-08 @ 11:41:48
Postat av: angelique

pappilu; vilken tur att jag har dig! ska genast kolla upp det där! lär nog ligga i sängen kl 13 på måndag så det passar alldeles utmärkt! ;) kommer bli en hård söndag med allt vad det innebär :) puss å kramis

2010-10-09 @ 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback