please take me away.

Hela helgen var sjuk! Valborg var faktiskt riktigt bra. Grill och så hemma hos mig med as bra sällskap, kan inte bli bättre. Orkar inte ens ta allt i detaljer dom som var där vet.
Men pricken över i:et på den här helstörda helgen var ju ändå Anjas utflykt. Hon skulle komma förbi Kaisa där jag befann mig för att ta igen förlorad tid igår (söndag) och ska ta sig från tullinge. Inga konstigheter egentligen. Men sätter sig iallafall på bussen mot Rönninge. Som för övrigt går jorden runt. Hon ringer mig när hon är i Alby och säger att det kan dröja innan hon är på plats. Haha. Jag dog, stackarn! My bad!
Så medans vi pratar säger hon något i stil med "du busschauffören säger något här jag måste lägga på, men ringer när jag är vid uttran så du kan möta mig!" Nemas problemas. Inte jätte långt efter det så får jag ett sms "jag är vid uttran" Mycket fundersam går jag ut och möter henne.
Då berättar hon att busschauffören skulle gå av sitt pass och hon kunde få skjuts för att slippa åka runt överallt. Så hon tog dealen utan att tänka. Haha. Kom på sig själv sen att han faktiskt kunde vara en jävla dåre. Men det var han som tur inte.
Han körde alltså henne till salem fast det var en omväg då han bor i tullinge. Haha. Huur sjukt är inte det!? Hans kommentar var "man ska vara mån om sina kunder" Jovars. Men någon måtta får det väl kanske vara? Eller?
Du kan vara eller.

Dagens musik; Veronica Maggio - Gammal sång



förrän du mött varje morgon, med sömnlösa ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback