imorgon drar jag till sälen.

Sälen sälen sälen! Japp jag kom hem typ nu efter jobb och allt yrslande. Handlat mat och alkohol. Ska börja packa osv. Mycket ska fixas! Vi drar imorgon efter jobbet! Fy fan va skööönt! Jag är så glad! Kommer bli sjukt kul! Emma, Stoffe, David, Micke och Dellan åker upp. Kommer bli stört. Så får jag träffa Stina också. Plus Ekman. Haha. Detta är så stört. Im doing it! Jag ska stå på ett par skidor, 3 år sedan sist.
Har rätt mycket att stå i, så bloggar när jag kommer hem. Muhaha. Säger bara högfjället, 6 kompisar, en stuga, detta kommer spåra. Imorgon börjar en sjuk resa. Hur firar ni påsk?

Dagens musik; Kid Cudi - Up up & away



och må kärlek gå din väg igen, även om det är slut med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback