hoppas.

Tisdag som jag blandat ihop med onsdag som jag inte alls varit med. Har inte hajat mycket idag, mindre än jag brukar. Kändes inte alls bra. Och förkyldning + halsont gör sig mer än påmind. Fy fan. Men mammilu såg inga vita prickar i halsen so far. Peppar peppar..
Men bra jävla väder idag! As skönt. Så jag får helt enkelt skippa gymmet idag pga halsont, säkert hela veckan blir det så. Så jävla tråkigt!
Men men men, håller fortfarande tummarna. Jag vill verkligen åka till Sälen! Och imorgon får vi svar! Shit va roligt det skulle vara! Jag, Emma, Dellan, Stoffe och David ska upp och göra Sälen osäkert. Så ska jag äntligen får träffa Stina! Inte igår kan man säga. Så allt i ett. Tack och bock.
Nä nu ska jag bara chilla järnet. Ladda för dom 2 sista arbetsdagarna för den här veckan. Slutspurten nu.

Dagens musik; Jake Oh - Up in the blue



och allt jag borde gjort, men moln kom i vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback