fredag hela veckan.

En mycket bra fredag, trots jobb. Kändes knappt. Dagen gick swosch, hej och hå. Sedan var det middag och nu är snart kvällen slut? Jag har gjort ingenting, en fredag!? Men det är bra, har ju faktiskt match imorgon i Tyresö. Så sjukt nära. Not. Sedan fyller Kaisa år imorgon så blir lite galej efter matchen. Blir nog kanon!
Har fått joooordens möjlighet också på en lägenhet. Är verkligen fruktansvärt kluven. Har bollat lite hit och dit med några nära som givit mig bra tankar om det. Bör jag gå på magkänslan? Möjligt. Jag är i valet och kvalet. Om jag ens har möjligheten kvar det vet jag inte än.
Får se också om jag ska en sväng till bästaste snygg ronnie. Vänner är till för att stöttas så är det bara. Jag vet att dom vänner jag har skulle ställa upp för mig så varför inte jag för dom? Ge och ta helt enkelt. Givet.
Tänk att man kan vara så kluven det är ju helt sannslöst. Aja jätte mycket helg nu och det gillar vi. Bästaste.
Imorgon krossar vi! På alla sätt och vis.



som löv i november måste du falla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjen igen. Sa satt igang o krossa nu efter uppehallet. Nu ar det ju bara 5 veckor till innan jag e hemma o gor livet surt igen for alla...HaHa. Nae skojja bara. Trodde jag skulle kunna ga pa en shopping runda men hinner nog inte det. Ha det gott o halsa till alla.

2010-01-09 @ 09:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback