tråkig dag.

Då är man tillbaka i verkligheten här i Oslo. Dock har jag "semester" ett tag till. Nästa onsdag kickar det igång. Och japp jag är nervös. Som fan. Men ska plugga lite extra innan. Var dit och hämtade viktiga papper jag ska läsa igenom och ha koll på innan jag startar.
Det kommer bli så himla häftigt allting! Ser verkligen fram emot det.
Fram tills dess vet jag inte. Kom igång igår och var ut och gick och lite sådär. Men idag skippar faktiskt jag det. Är helt förstörd. Sov skit piss och blä dåligt inatt. Glad att jag somnade om efter emma gått till jobbet annars hade jag nog mått ännu sämre. Trodde sen att jag inte ens skulle komma upp ur sängen då ryggen ömmade rätt friskt.
Men imorgon ska jag ta nya tag! Man vill ju inte se ut som en hösäck heller. Måste köpa ett par svarta byxor också. Ibland är det tur att man har lite tid över.

Dagens musik; Volbeat - Fallen



och jag ska skriva en sommarvisa, med sol och blomdoft i melodin...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad är det för nytt jobb du ska börja på? :) Fan, jag blir själv toksugen på att flytta till Oslo när jag läser om allt ni gör där borta :D

Postat av: angelique

jonna; ska börja jobba på wallmans salonger som bartender :) hehe klart du ska hit! här händer det grejer om man vill! och jobb finns det en uppsjö av! :)

2010-08-17 @ 20:42:32
Postat av: Jonna

Åh fy fan vad roligt! Grattis till det :D jag drömde faktiskt inatt att jag åkte till Norge haha, det var lite ledsamt när jag vaknade för det var en bra dröm :P men hur svårt är det att fixa med allting innan? Lägenhet och lite sånt tänker jag på :)

2010-08-18 @ 10:20:27
URL: http://jatteroligblogg.blogspot.com
Postat av: angelique

det är inte alls speciellt svårt, man kan t ex gå in på backpacking.se och kolla runt, alltid folk som vill hyra ut, så finns ju alltid kollektiv också. eller finn.no :)

2010-08-18 @ 11:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback