oslo - tumba, för en helg.

Japp om 30 min ca så är jag påväg mot mötet. Vet inte alls vad jag förväntar mig, men det blir nog bra. Går in med positiva tankar iallafall. Inatt kunde jag sova sådär, igen. Jag och Emma var inte alls trötta när vi la oss så vi kollade på en film och sedan låg vi och pratade ganska länge. Det var jätte mysigt! Så nu lämnar jag henne en långhelg. Kommer kännas jätte konstigt när man är van vid att alltid ses och sova tillsammans. Haha gift gammalt par? Typ. Men kanske bra att vara ifrån varandra lite också. Men det kommer vara tomt. Och mer tomt nästa helg då hon åker. Så typiskt att vi valde två olika helger. Men men, shit happens. Det kommer bli bra!
Trivs verkligen här. Så det känns ganska skönt att packa lätt för att snart vara tillbaka. Men jag längtar hem nu, iallafall till familjen och vännerna hemma. Tror på den här helgen, den kommer göra gott. Drömde massa konstiga saker att jag typ missade flyget och grejer, super wierd. Men typiskt mig. Resfeber alltid, spelar ingen roll vart man ska.
Nä nu måste jag trycka i något i magen annars svälter väl jag ihjäl och sedan har jag dilemmat kvar med väskor. Hm. Svårt.

Dagens musik; Melody Club - Fever fever



jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är...

Kommentarer
Postat av: adde

hur lever livet i Norge då? :-)

2010-08-05 @ 17:46:21
Postat av: Anonym

inte så osäker nu längre va?=) välkommen in till wso!

2010-08-05 @ 19:48:01
Postat av: angelique

adde: det är grymt i oslo! :) fast just nu är jag på en kort visit hemma i old tumba :)

haha nä faktiskt inte, det lät riktigt skojigt! tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback