this time baby

Been there done that, messed around, I´m having fun don´t put me down.

Ruggigt bra fredag, oj oj oj. Men nu är det SLUUUT PÅ KONTOT! Så värt det. Mina sista ören ryker idag. Vart och när vet jag inte ännu men bra blir det. Ska börja hos Cissi sedan kör vi bara. Det började tidigt igår, väldigt tidigt.
Inne i stan vid kl 17.30 där jag och Erika mötte upp resten av gänget från jobbet. Afterwork på schemat. Vilken afterwork sedan! Haha. Skrattade så mycket att jag hade ont i hela ansiktet. Mat och dryck på Göta Ark, eller som Annika säger "värsta lastbilshaket". Nä bra jävla roligt var det. 7 brudar då blir det en smula galet efter något glas eller två.
Jimmö och vilken jävla Johan kom in dit också tidigt, käkade och joinade oss efter ett tag. Sedan drog vi vidare vid kl 22 till Big Ben där Hampe skulle spela med Borka. RIKTIGT bra var det! Fler bekanta ansikten som vi joinade där. Huxflux satt vi i en taxi för att dra till ambassadör. Men det var bara jag som gick in och träffade Emma mfl. Johan kom nämligen inte in. Så dom gick.
Kvällen fortsatte i full rulle innan vi bestämde oss för att dra oss hemåt, vilken resa.
Sov hos Emma och Stoffe, eller snarare jag dog hemma hos dom. Nära döden upplevelse idag. Usch. Men nu är jag pigg igen efter att ha sovit i min braiga säng ett gäng timmar.
Så ikväll är det @ Cissis place, finally! Hej och välkommen lördag. Vi drar dit vinden bär oss. Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej, då.


Dagens musik; David Guetta feat. Novel - Missing you



du kunde inte vara, hur det nu kom sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback