sol men inte hos mig.

Idag känner jag en saknad. Av vad eller vem vet jag inte, om det ens är så. Jag bara känner mig lite tom. Har varit en bra dag på jobbet! Fint väder att vara ute i så var ute hela eftermiddagen och njöt. Men det är ändå något som saknas.
Det är väldigt mycket som far runt i huvudet på mig just nu. Inte bara bra saker tyvärr men efter regn kommer solsken hoppas jag. Och jag hoppas även att vissa knutar knyts upp, det är nu!
Fick världens mega huvudvärk efter lunch idag, knappast så att den släppt. Men jag befann mig på träningen ikväll ändå. Kanske inte var mitt livs bästa genomförda träning men jag gjorde det iallafall. Bestämdes även att vi tränar endast tisdagar numera. Vilket faktiskt är riktigt skönt, har ju inte ett super sug efter handboll (igen) så en gång i veckan kanske hjälper till på traven lite.
Jag kommer ju försöka gymma järnet som jag och Emma börjat göra på riktigt. Hur bra träningar som helst! Och träningsvärken jag har i magen idag är bara sjuk. Men då ger det iallafall någonting.

Dagens musik; Whyte Seeds - It should be me, it should be you



och om det är nej så går jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback