uppsala en sväng.

Ja det får tusan bli två hela inlägg idag. Hej och hå. Inte likt mig. Nåja efter en väldigt lugn morgon med samtal med min husläkare om hur jag ska bli kvitt min magont, nyhetsmorgon och självklart svensson svensson. Skönt. Och faktiskt har jag kunnat äta lite grann. Mest för att jag tvingar mig själv eftersom, äta bör man annars dör man. Iallafall jag. Därför är det trist att man inte känner av att man är hungrig och blir mätt efter två tuggor. Nåja. Ska iallafall börja gå mot tumba c om en timme för att åka till sundbyberg och ta en fika sedan åka mot Uppsala. Pappilu hade hittat någon bil han var sugen på nu när vi snart ställer in mammilus bil och då är det bara min kvar. Och det tycks tydligen inte räcka. Jag är glad att jag får ha min kvar dock.
Så nu är det bara att fixa i ordning sig och sedan pallra sig iväg och hämta ut tabletterna på apoteket och sedan sätta sig på pendeln. Har inte gått så långt utanför huset sedan i helgen. Haha. Spännande. Så går det när man mår skit. Ja det ska gå bra iallafall. Äventyr äventyr.
Och så får man komma hem till HÖGKLASSIG fotboll! Barca-Inter. Vilken match. Say no more. I just love it. Heja barca och grabbarna!



för jag trodde att jag kunde känna igen, men det kan jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback