torsdag i all ära.

Visst blev det en bil till igår. Kände det nästan på mig redan när vi började åka från pappilus jobb. Han hade bestämt sig. Var ganska kul att komma tillbaka till Arvid Nordqvist igen. Hälsa på några gamla bekanta och allt sådant. Se hur restaurangen såg ut nu när allt är klart osv. Blev kortvarigt där innan vi satte oss i köerna. Vid arlandastad stannade vi och åt middag. Sjuukt goda sallader. Mums. Tvingade i mig hela eftersom jag inte ätit så bra under dagen. Men det var det värt.
Så det är konstaterat att jag har magkatarr, och det är ingen kul historia. Bara kokt mat, vitt bröd och allt det där. Det blir en lugn helg, vilket är skönt. Troligen lite bio och sådant. Samt seriepremiär på söndag i solnahallen! Skit bra.
Och ikväll ska jag träna. Yeey! Igår kröp det verkligen i kroppen så det är dags att springa av sig lite energi. Eller ja den lilla jag har kanske jag ska säga. Men det ska bli riktigt kul att ställa sig på banan.
Så nu är det ännu mer svensson för mig eftersom jag inte har något annat att göra. Blä.
Men det ska nog få tiden att gå lite grann.



som om jag hade nåt bättre för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback