svinkall onsdag.

Aa iallafall känns det så. Det är ju inga varma härliga vindar som smeker kinden längre. Nä nu är det varma kläder som gäller. Tydligen. Jag är inget stort fan av hösten egentligen. Visst super mysigt när löven är färgglada, solen skiner och alla härliga koftor osv osv. Ja men det är ungefär 10% av hösten som är så. Resten är bara mörk, tråkig och kall. MEN jag får glädjas åt dom där stackars 10% som lyser igenom just idag.
Har iallafall hunnit med gymmet och en sväng IGEN till kiropraktorn. Är det inte magen så är det ryggen eller benhinnorna. Jävligt roligt att gå i mina skor just nu. Så imorgon får jag nog ringa min läkare IGEN. Men nu ska ryggen bli bättre iallafall, annars är det jag som får damp och öppnar en insamling till fattiga mig.
För nog fan är det inte gratis att dras med plågor här och där. Dock är telefonräkningen lindrig. Tack för det.
Senare i eftermiddag så är det projekt ställa-in-buicken-i-garaget. Ja utöver vårat lilla garage på uppfarten hyr vi en garageplats, eftersom vi inte använder Buicken vintertid måste vi ställa in den. Annars är det väl bara onsdag antar jag.



men månen är död när jag tänker på det, och himlen är gjord av sten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback