lite för fort.

Den här helgen har susat förbi verkligen. Och ändå har jag inte gjort något vettigt. Igår på dagen hade jag verkligen planerat att gymma, men icke. Valde istället ett alternativ jag gillade bättre, gå i affärer och köpa 18års present till min lillebruur. Shit happens. Hittade ju det jag skulle ha så whats the deal?
Men ändå, jag vill hinna med sååå mycket men det mesta rinner ut i sanden bara. Som idag, tidig match innebär alltså, tidigt hemma på dagen = hinna med mycket. Istället, IKEA och diverse som drar ut på tiden. Så ingen städning idag pga brist på ork nu.
Ligga i min soffa och glo på lite missade avsnitt på olika serier här och var passar mig mycket bättre en söndag tydligen.
Jag måste skärpa mig det hör ju jag.
Så för att åtgärda detta ska jag ge serien som går på MTV The hills ett försök så laddar ner säsong 1 & 2. Vettig lösning? Jajamensan.
Imorgon kanske jag städar efter ett gym besök och sedan ska jag ju in till skanstull för tandläkarbesök. Blä. Och något som är fantastiskt kul är att min lillebruur fyller 18 bast imorgon. Stora killen. Nåja inte i mina ögon iallafall.
Men gammal blir han eller okej, äldre. Och det känns inte mer än wierd. Men även han ska tydligen få bli myndig.
Ingen som förövrigt har en gammal extern hårddisk som ligger och skräpar?

         

Äh, man är ju inte den som är den, så några bilder bjuds det allt på från helgen.

och mina tankar har gått i cirklar...

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha vilka vackra bilder

Postat av: angelique

carro: hahaha ja men visst! :D dom pryds ju av några riktiga puddingar ;)

2009-03-15 @ 21:04:54
Postat av: carolina

haha jamenvisst de har du helt rätt i ;P

2009-03-17 @ 00:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback