gäller bara att ta tag.

I saker och ting. Det gjorde jag idag. Och nu känns det jävligt bra och fick lite press på mig. Känns förbannat skönt. Jag var och köpte gymkort på Salems gym och det är riktigt bra priser och man kan variera träningen så det känns bra. Plus att jag hade rabatter eftersom jag spelar i BK Salem. Great! Det gillar jag.
Och när jag var klar där så åkte jag till tumba och fyndade ett schysst linne på den nya affären. Kanske dags att börja om på riktigt?
Kommer få grym hjälp av min "syster" Alex också. Tack för all hjälp hittills!

häll ut havet ända bort till horisonten...

Kommentarer
Postat av: nathalie

gud vad jag kommer sakna dig när du är borta.

förresten, snart är det löning = vi gymmar som aldirg förr!

2009-01-09 @ 00:50:39
Postat av: angelique

nathalie: kommer sakna dig med som sjutton! yes snart är vi igång och blir snyggare än snyggast!

2009-01-09 @ 12:35:04
Postat av: danne

"yes snart är vi igång och blir snyggare än snyggast!



2009-01-09 @ 12:35:04 " va ni e löjliga.. de e ni ju redan... :P ni behöver ju inte ens träna. puss på er.. ÄT MER ROBBANS

2009-01-09 @ 12:43:55
Postat av: angelique

danne: du är så qute danne! :) puss på dig

2009-01-09 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback