trött fredag.

Efter allt rännande överallt blir man bra seg och trött. Så ikväll blir det nog inga större utflykter. Jag gråter inte över det dock. Ganska skönt att vara hemma ibland, men skulle inte dö av att göra något såklart. Haha. Mitt namn är beslutsångest.
Kommer få med mig Jimmy till Adidas lagret imorgon också. Nice. Behövde inte ens övertala honom. Hann knappt säga klart meningen innan han svarade "Jag är på!" Jag tänkte försöka hitta en form av vårjacka iallafall. Får se hur det går.
Så nu är det lite mys i soffan med mammilu och våran söta Ozzy. Han har blivit hur gosig som helst.
Kunde avnjuta en underbar middag med som vi säger "god god mat" fläskfilé, korketter, sallad och tzatziki. Mumma. Jag kastade i mig maten och struntade i om det gjorde ont. Haha.

Den här helgen var egentligen helgen pappilu skulle komma hem. Känns lite avlägset att tänka så då han har varit borta så pass länge och att man vet att det är 5 veckor kvar prick imorgon. Men snart, snart är han hemma igen! <3 Längtar längtar längtar.
Först får man vänja sig vid att inte ha honom hemma sedan får man vänja sig att ha honom hemma. Haha.
Kan ju hålla med om att det är skönare att ha honom hemma.



Från förra helgen på Broder Tuck. Jimmy är alltid lika kul. Haha.

för många varv runt fontänen...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Have a nice valentines day. Har du hör något om Åre eller. Där är det ju skit mycke vinter...Kallt snö och annat, men iof du ska väl vara inne o blanda saker som folk blir fulla på eller är det något annat du ska göra? Japp 5 veckor kvar o Johan åker nästa helg och vi har en ny stjärna på båten nu som ska ta över. JaJa jobbet kallar. Puss o kram.Pappa

2009-02-14 @ 12:09:36
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hej darling! hoppas du får en toppen alla hjärtans dag <3 =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback