julavslutning.

En riktigt härlig dag. Skolavslutning. Men jag har inte jullov ännu, onsdag då är det jag som tackar för mig. Men åter i januari såklart. Men det har ju snöat nå sjukt idag! Fast jag kan inget annat än att njuta. Dock inte alltför mycket. Har ännu inga vinterskor så det är ingen hit. Någon som vet några normala, varma, schyssta vinterskor? Noll aning.
Men nu snart är det match, först herrarna kl 19.00 och sedan vi kl 20.45 i Skogsängshallen! Nu kör vi!
Hinner inte skriva så mycket mer.
Har bokat en kryssning, magaluf nr 2. Iidag jag och Linda drar. Och så grabbarna, vilka alla dom nu är. Haha. Men vi kör iallafall! Kommer bli kul. Men inte förens i slutet av januari. Kommer bli galet igen!
Igår somnade även våran älskade Ozzy Osbourne in. Känns ganska tungt men han var ganska gammal och det var dags. <3 Vila i frid.



och det verkar som solen aldrig når...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback