feliz navidad.

Ja god jul på er alla! Som att inte alla blogg inlägg idag kommer att börja så. Inte en chans. Jätte konstigt om så vore. Iallafall är det julafton idag. En vit sådan för första gången på gud vet huuur länge! Så jävla nice.
Dock har jag tyvärr ingen julkänsla för fem öre iallafall. Kanske kommer senare under dagen med mat osv. Får man hoppas.
Iår firar vi jul ännu en gång utan en familjemedlem. Kan ju vara mycket det som gör det hela. Känns jätte trist att inte pappilu är hemma och firar med oss. Men tyvärr också nästan som en vana.
Idag står det på schemat, mat, julklappar och tomten kommer på besök eller Peter som han faktiskt heter. Kalle Anka, ett måste. Och Salem framåt kvällningen och Passi tror jag. Som det ser ut nu. Tb´s känns inte så kul faktiskt.
Håller tummarna för en bra jul helt enkelt. Äntligen snö säger jag bara.

God jul allesammans!



och jag tänker vad dom andra tänker...

Kommentarer
Postat av: Jonna

VADÅ EN VIT JULAFTON!? FAN VAD DU LJUGER ANGE!!!!!!

Postat av: adde

God Jul!

2009-12-25 @ 12:51:45
Postat av: angelique

jonna: haha nej sorry då! :P inte riktigt meningen att inte tala om hela sanningen ;)



adde: god jul på dig med :)

2009-12-26 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback