jobb och huvudvärk.

Ja fy fan. Vaknade runt kl 2 inatt och hade huvudvärk och illamående. Men lyckades somna om. Vaknar igen vid kl 7, fortfarande huvudvärk och illamående. Försöker somna om, men förgäves. Halv 8 går jag upp och tar tablett och lägger mig i vardagsrummet istället. Sov lite till och från fram till kl 12 då dom ringde från jobbet. Hej och hå. Det var bara att pallra sig till jobbet för att avverka några timmar. Vad gör man inte för pengar. Puh. Men det var inte gött att jobba och må så faktiskt. Meeen jag fick jobba inne iallafall så jag slapp regnet. Tack. Va skönt det var att jobba faktiskt. Äntligen komma igång lite och inte bara vara hemma och försöka hitta på något.
Så idag har jag haft jobbet hela dagen och sedan gick jag och mammilu och åt. Jimmy*2, Danne och min bruur joinade oss också.
Och imorgon åker pappilu till norge för att dyka i 10 dagar. Tydligen åker mammilu och bruur till London imorgonbitti också. Jahaapp. Haha. Alla lämnar mig nu när jag kommit hem. Så dom kommer hem sent på söndag. Men om jag ska vara ärlig kommer det nog bli rätt skönt att vara lite själv. Plus att jag har bilen, all by my self! Nu har ju pappilu den så då har jag ju ingen. Han är på någon kurs för sådan där hjärtmaskin som man tydligen ska kunna.
Nä nu blir det huvudvärkstablett igen för 3e gången idag och sedan chilla på soffan.
Händer i helgen folks?



hur kan du be mig, be mig att förstå...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tusen tack :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback