back in town.

Sådär, då var man hemma i lilla tumba igen. Blev hämtad inatt på arlanda och nu har man väl "landat". Nä nu ljög jag. Jag hajar ingenting faktiskt. Men nästan allt är upp packat (läs lagt i tvätten) Märklig känsla att vakna i min egna säng i mitt rum. Lagom förvirrad. Och svensk frukost. En brakfrukost till och med. Mumma. Icas BLÅBÄRSSOPPA!!! Stort hjärta. Mina fantastiska föräldrar har köpt nästan allt vad som heter blåbär. Blåbärspaj, blåbärssoppa, RIKTIGA smarriga färska blåbär, blåbärscider ja visst är man i himmelriket? Onekligen. Känns skönt att vara uppskattad när man kommer hem måste jag säga.
Resan hem gick alldeles utmärkt. Började bra med att bli bjuden av taxichauffören på tuggummi. Haha, hon var riktigt söt. Stackarn hade lite problem med min resväska men jag är ju inte elak så jag hjälpte självklart till. 26 kg vägde den visade det sig sen. Oops. Tre månaders packning blev visst en del trots att Jimmy fick ta en del i sin väska. Hihi. Jag är ganska mycket tjej trots allt då.
Skönt också att inte vara helt ensam om att åka på planet. Cricke och Anders åkte också med samma plan.
Men nu kommer det ta en stund att fatta att man verkligen är hemma. Puh. Fast jag tycker det är skönt, men kallt. Haha.
3 månader i värmen har gjort gott. Jag ångrar ingenting. Så jag hoppas dom som är kvar har det bra. Nu ska jag fortsätta komma i ordning här hemma där jag egentligen bor. Lär väl också ta lite tid.



Man är väl en liten tröttmössa fast det går väl också över så småningom.

bara så länge det finns stjärnor över oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback