då var man hemma.

Usch fy och blä. Vill inte vara hemma, allt gick så himla fort. Kändes som att man igår sprang med väskorna ner för Tre O backen och för att sedan sätta sig i taxin tidigt imorse igen. Men vi har faktiskt hunnit med mycket på våra dagar.
I korta drag;
2 bartömningar (Grabbarna grus & Tre O)
Promenader
Mat på stranden
Sol och bad på stranden
Strippklubb
Mysiga frukostar
Plugg och solande på balkongen
Träffat många härliga människor
Fest i all ära
Jätte härlig avslutnings middag med alla + utgång
Och varit mest med världens underbaraste familj O, Anton, Danne & Mamsen <3

Och allt är spikat och klart nu. Det känns bättre än bäst. Har bara en positiv inställning till att spendera en hel sommar i Magaluf och familjen. Kommer inte ångra det en sekund, snarare så önskar jag att sommaren vore här nu så jag får packa väskan och åka. Och så har man världens bästa stöd från min familj till det här. Jag har bara en sak att säga,
jag har fått jordens chans att göra något sjukt roligt på en underbar plats. Tusen tack Mamsen, Danne och Anton för det!

Så vill jag självklart tacka alla vi träffade där nere för en perfekt weekend och mina resekompanjoner Jimmy och Johan, haha jaa ni är faktiskt inte friska på en enda fläck. Så självklart tack familjen O, vad annars. Utan dom hade vi ju inte åkt tillbaka!

Så var det bara kryssningen kvar. 24 dagar kvar.



Dagens låt: Orup - Magaluf

du och jag vi möts säkert en dag när vi går gatan fram...

Kommentarer
Postat av: stina

Kul att du haft roligt :) <3

2008-10-22 @ 17:43:50
Postat av: angelique

stina: aa det var underbart :) <3

2008-10-23 @ 17:25:41
Postat av: Sara

söta ange. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback