back to reality.

Gårdagen vägrade jag skriva om för det gick åt helvete hela dagen, iallafall på jobbet. Ingen parkering, glömmer mobilen i bilen får gå ut igen, bränner mig samt pajar drygt 10 glas på samma gång så hela Arvid Nordquist hörde. Min måndag var så där fantastisk som måndagar kan vara.
När jag gick hem ville jag bara självdö en stund.
Men idag gick det som smort. Jobbade solo hela dagen vilket ändå var skönt och nästan inget att göra. Nice. Så nu är jag sådär molande trött och bara känner hur taggad jag är för träning sent ikväll. NOT.
What to do? Bara köra på. Inget kan ju gå sämre än matchen i söndags. HAHA. Eller?
Skönt att börja lite senare imorgon dock.
Nu ligger warmup bilderna samt reunion kryssar bilderna på ansiktsboken. Njut vetja. Lär väl lägga upp dom på pixbox så småningom men just nu känner jag inte för det. Har skrattat tillräckligt.



Imorgon onsdag, bonde söker fru och en hejdundrandes fruktsallad jag ska göra iordning, det kallar jag en mega onsdag.
Blev förresten otroligt glad när jag insåg att jag är ledig på måndag, haha. Tandläkaren i södertälje då. Jag som trodde hoppet var ute. Men att slippa en måndag är ungefär som att få julklappar två dagar i rad.
Lycka med andra ord.
Borde få besked snart också. Känns riktigt piss om det inte funkar.
Nä men inte deppa ihop, det är ju förfan snart halvvägs till helg!
Saknar min pappa, tok tok tok mycket! Kom hem nu. <3

Dagens låt: Green day - time of your life

jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Igår var inte min dag heller...!

Postat av: angelique

cissi: känns som att det var en sådan måndag för alla. why!?

2008-11-18 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback