idag måndag.

Har jag varit ledig, vilket har varit jätte skönt. Har inte gjort något speciellt alls. Vaknade ganska tidigt och åkte hem för att sedan inte göra speciellt mycket. Uppdaterade mig med lite bloggar och sådant, frukost och sedan en kort promenad på 20 min. Super nice faktiskt. Lite små kyligt ute bara så det var inte jätte skönt men alltid trevligt att röra på sig.
Sedan har jag inte gjort mycket alls, tittat på vänner lyckades till och med somna nu senare på eftermiddagen. DET var ungefär ett år sedan jag sovmiddag. Hoppas jag kan sova inatt sen med tanke på att jag jobbar imorgon.
Så snart ska jag bli hämtad av Jimmy för att åka och titta på grabbarnas fotbollsmatch, korpen såklart. Ska bli spännande och se hur bra dom är. Haha. Jag har inga förväntningar men dom är nog duktiga. =)
Mer ikväll har jag inte heller planerat något vilket känns ganska bra. Så får se vad som händer och när man kommer därifrån vill säga.
Bäst man gör sig i ordning det sista innan vi ska åka.

den här stunden är resten av mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback