utmanad.

Hade glömt bort att jag blivit utmanad av Emilia tidigare så bäst jag sätter igång med det. =)

Här kommer en en positiv utmaning, svara på frågorna, skriv en kommentar när du har gjort det så jag får se. Sen det viktigaste av allt, tagga 3+ andra.


 

Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med

  •  Jag är omänksam
  •  Jag är alltid (nästan) glad och positiv
  •  Jag är inte speciellt lat

Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv.

  • Mina handleder. (Haha skum grej men har kommit på att dom är helt ok)
  • Mina ögon
  • Juste mina anklar och vader, är väl det enda som inte har blivit så förstört av handbollen ännu.

Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.

  •   Att jag tagit studenten och ryckte upp mig under gymnasiet 
  •   Att jag har fått bättre struktur över mig och det jag planerat
  •   Att jag tagit körkort

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig.

  •  Att jag är oftast glad och positiv
  • Jag bryr mig om dom jag tycker om, tänker först på hur andra mår
  • Är ärlig på ett bra sätt, säger vad jag tycker

Nämn tre saker du är bra på

  •  Jag är bra på att övertala folk till olika saker.
  •  Jag är pedantisk, men fått det nu till en bra nivå, så att ha koll på saker och ting är min grej.
  •  Jag är bra på att få andra glada. (Hoppas jag iallafall)


det här var inte lätt, är inte en sådan person som skriver att jag är bra på saker nåja. Enjoy.
Utmanar nu:
Jessica, hoppas hon tar utmaningen, hon brukar vara sådan. =)
Emelie, hon är en trogen bloggare och en vän jag saknar att umgås med. =)
Stina L, hon kan behöva lägga upp lite bloj grejer i sin blogg, så kör hårt! ;) saknar sälen med dig.


Kommentarer
Postat av: stina

jag saknar dig också, massor fan! jag tyckte de var as svårt de där att skriva 3 saker om sig själv, men jag gjorde de :D

Postat av: Emelie

Faaaan! Jag som är sämst på såna där grejer. Haha. Saknar dig med :)

2008-01-09 @ 16:16:57
URL: http://eemeliee.blogg.se
Postat av: angelique

Stina: hehe :) Jaa visst är det svårt! Jag gillar inte att få mig att framstå som värsta egot direkt :P

Emelie: Haha då är vi två, har inte sett dig göra några utmaningar så tänkte det var bäst att sätta dig på pottan ;) :)

2008-01-09 @ 16:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback