handboll på tv.

Så är det handbolls EM för damer på tv. Sist handbolls EM var så spelades det på Hovet här i Stockholm och jag jobbade där. Det var faktiskt väldigt roligt och man fick se mycket och bra handboll samt att man var väldigt involverad i det mesta då jag hade hand om bland annat, matchbollar/reservbollar till varje match och statistik till pressen m.m. Det var väldigt roligt!
Och nu får man infinna sig i att det går på tv. Är ju inget fan av damhandboll trots att jag själv spelar det men det går alldeles utmärkt att lära sig lite på det också kanske. Herrhandboll är dock mer klass, av förklarliga skäl.
Hoppas ni också kollar!
Handboll är livet. Känns så skönt att tycka handboll är roligt igen. Synd att motivationen till att träna själv har sjunkit men jag gör mitt bästa.
I will keep up the good work.



plötsligt hamnar man väl under en spårvagn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback