ruta ett.

Inte nog med att det är riktigt pain att vara hemma igen utan nu kan man inte fördriva tiden med något heller. Höll tummarna för att det skulle finnas något att göra på Arvid Nordqvist nu när jag var tillbaka men det fanns det ju såklart inte.. Hon skulle dock ha mig i åtanke när dom kör igång allt vad det innebär med nya restaurangen och allt det där. Men jag tänker inte hoppas något.
Så nu är man tillbaka på ruta ett igen. Sökte två jobb igår och det är bara att fortsätta hela tiden. Vart hittar man ett måndag-fredags jobb? För helger kan jag bara glömma. But I will do my best.
Tur att jag fick en grym lön nu så jag klarar mig ett litet tag.
Trodde verkligen inte att det skulle vara så hemskt att vara hemma igen. Känns som att jag aldrig kommer vänja mig. Hade jag vetat att jag inte hade jobb så hade jag nog stannat. Då hade man sluppit ångesten över att vara hemma igen.
Men jag ser det positivt, första handbollsträningen ikväll! Längtat som tusan. Dock kommer jag vara så sjukt otränad så det inte blir kul iallafall. Haha. Införskaffade nya handbollsskor igår också. Så vi får se hur det går.
Jag ska egentligen inte gråta blod för jag har ju lite att se fram emot som jag verkligen hoppas blir av, bartömningen på Tre O och Magaluf Reunion =)
Men det är långt dit..

det gör inte ont så länge du är med mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du åka tillbaka till magaluf?

Postat av: angelique

stina: aa det är tanken :)

2008-08-26 @ 17:50:34
Postat av: Anonym

vad ska du göra då? jobba? eller har du hittat den stora kärleken, eller är du bara kär i landet? :P haha

2008-08-26 @ 18:48:38
URL: http://stinalundstedt.blogg.se/
Postat av: Rosie

Jag vill tillbaka!!!!!!!!!!! var verkligen inte meningen att vi skulle hem så fort =(.... usch.... men bartömningen ska jag med på ! =D shit vad roligt!!

2008-08-26 @ 21:01:40
Postat av: angelique

stina: inte jobba, kanske nästa sommar :) men det är kärlek alltihop andra vill jag lova :) vi ska på en av barernas bartömning :)



rosie: jaaaa jag med!!! jag har drömt om det enda sedan vi kom hem hahaha :D men bra då vet jag att du är på att åka ner igen :) ska försöka kolla hur många som är på :)

2008-08-27 @ 00:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback