strålande sol.

Kan det bli bättre när man är ledig? Nej jag tror inte det. Fast jag kan inte njuta av det på något bra sätt tror jag. Är verkligen tok förkyld, hostar, snorar och har ont i halsen. Kunde inte kommit lägligare? Usch. Jag hatar att vara förkyld, eller sjuk överhuvudtaget! Jag som ska jobba imorgon, vilket jag tror att inte går så bra. Hm. Bara väntar på att febern ska smyga sig fram. Men jag hoppas jag blir bättre under dagen. Inte för att jag tror det eftersom det här har smygit sig på sedan i onsdags. Vilket känns ännu tråkigare.
Så idag måndag känns lagom roligt att vara förkyld på med tanke på vädret. Nåja, bara att pinas.
Men jag har iallafall inte kommit ner på jorden ännu efter den underbara Håkan-helgen. Kommer leva på det här lääänge. Jag ska försöka få biljetter till när han spelar här på lördag. =) Någon som är sugen på att haka på? Verkar ju mobbat att gå själv liksom. Haha.
Nej jag måste helt enkelt ta tag i mig nu det här går inte. Ringa mamma om lunch kanske. =)

och känn dig inte skyldig om du möter mig där...

Kommentarer
Postat av: Lexie

älskar dagens väder :D

Postat av: Maria

tack gumman :)

stackare, du får krya på dig!

2008-04-14 @ 17:45:15
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Therece

gonatt

2008-04-14 @ 23:00:26
URL: http://therece.blogg.se
Postat av: angelique

Lexie: Jaa det var helt underbart faktiskt :)

Maria: tack så mycket det ska jag göra :)

Therece: tack detsamma

2008-04-15 @ 10:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback