hemma idag igen.

Japp och jag har redan tråkigt såklart. Och det har inte ens passerat lunch. Jippie. Har hunnit se ett avsnitt på vänner, ätit frukost, läst bloggar, pratat i telefon OCH ätit lite godis. Ha begär den här tiden på månaden. Japp för varför skulle det bara vara en sak åt gången? Varför inte ta allt på samma gång så man mår eextra dåligt? Jaa varför är min fråga.
Lyckades igår iallafall spela lite Guitar Hero medans jag installerade The Sims 2 på min dator. Haha. För huur länge sedan är det inte man spelade det? Säkert tusen år sedan. Eftersom jag är mellan 90 och döden.. Så jag får väl fortsätta i dom banorna idag också.

image681

Men det känns riktigt pain att inte kunna träna alltså. Man känner sig så äcklig och tjock av att bara ligga och dra sig i sängen med en stor tshirt och mjukisbrallor. Fy fan. Gör mig frisk!
Drömde inatt också att jag FICK mobilen jag kikat på. Haha. Man kan säga att jag blev ganska glad.

image682

Igår fick jag en dålig magkänsla. Vet inte varför, men det bara kändes som att, jahaapp hejdå. Och skulle det nu vara så, så kommer jag klara mig bra. Just tackvare att jag kört mitt race. Men det behöver ju inte bli så, överhuvudtaget. Fast man vet aldrig. Bad feeling.

för jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback