hot shot och malibu.

Är våra nya marsvin. Så sjukt söta. =) Jag och pappa döpte dom innan mamma ens fått en syl i vädret. HA! Vi har alltid haft lite udda djurnamn och nu kom jag på den fyndiga idén att använda drinkar eller spritsorter. Och det passade bra med Hot shot och Malibu. Så nu har vi tre stycken söta marsvin som busar runt här hemma. Jätte mysigt. Och skönt att vi hann hämta dom idag.
Här ska ni få se lite bilder på dom små liven. =)

image491

Malibu & Hot shot.

image492

Sötnosarna Malibu & Hot shot. Välkomna till familjen!

 

Här har vi våran busunge Ozzy Osbourne. Toksöt.



Och här är min favorit hund Casper som jag snart kommer att kidnappa hem till mig. =)

Vad skulle jag göra utan djur. Har alltid vuxit upp med djur och har alltid tyckt om att vistas bland djur. Självklart så är inte alla djur favoriter men dom flesta. Är lite orolig för att jag själv inte kommer kunna ha djur när jag flyttar hemifrån. Finns nog säkert ingen tid då. Usch. Men då får jag helt enkelt komma hem till mamma och pappa som alltid också kommer att äga djur, det är jag nästan säker på. Så mysigt med djur.

i know everything changes...

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta små djur :)

2007-11-16 @ 20:18:10
Postat av: stina

söta små djur :)

Postat av: angelique

stina: visst är dom :) så gulliga så

2007-11-16 @ 21:16:30
Postat av: jennie

perfekta namn! malibu med apelsinjuice!;)

2007-11-17 @ 00:22:11
Postat av: angelique

jennie: japp i know :D haha! och det är typ såå gott :P

2007-11-17 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback