"Big heart"

Det är nya inne grejen hos Harem al á Sarah. =) Minns inte och orkar inte riktigt skriva om dom senaste dagarna men kan göra en kort sammanfattning, lördag krogen (shit pensionärs varning!!) haha på oss då alltså gick därifrån vid hmm vad var klockan halv 1? Pinsamt men vad ska man göra? Sedan hmm.. I söndags så var Sarah i märsta på cup med sina små tjejer och jag blev kvar med Bonelli och vi sov så sött till kl 13 medans Robin var på dop. Haha. Hände inte så mycket mer än att vi hyrde film och kollade på den typ. Idag så sov ingen speciellt länge, Sarah skulle till skolan för poängjakt, Robin skulle till tandläkaren och Bonelli skjutsade dom till tåget sisodär vid 10 kanske, jag sov. Vaknade och hann inte mer än att börja äta frukost innan Bonelli dök upp igen, tack för sällskapet. =) Vi kollade på en film jag och Sarah har lyckats somna ifrån två gånger på samma ställe så nu äntligen fick jag se hela och den var helt okej. Sedan åkte vi till tullinge och hämtade Robin och köpte Thaimat, tack Bonelli =) Det var super gott! Efter ett tag så skulle Sarah hämtas i tumba och grabbarna skulle hyra film och då passade jag på att hämta träningskläder sedan bar det av mot Sarah igen och vi iväg på träning, ingen tränare så det blev bara att gymma. Jag övningskörde hem typ och hämtade/lämnade grejer åt en bit macka och iväg för att handla yoghurt så att vi kan äta frukost imorgon. Nu är vi här hos Sarah och ska snart kolla på Saw 3 som grabbarna så duktigt (tror dom...) hyrde. Imorgon är det slapp och slö dag typ och Camillas födelsedag så det blir mat och mys där för att sedan gå på tullinges studentskiva. =) Trevlig dag som sådan må jag säga.
Där fick ni en kort sammanfattning över dagarna som gått.. Inte mer att säga om den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback