Skola

Sitter i skolan nu och har hotell lektion, inte helt roligt tycker jag! Segt och trista uppgifter.. Men det måste göras! Skönt nu när våran lärare gått här ifrån och man kan ta en liten paus, hehe! Knappast värd den men ändå. Slutar om 50min, faktiskt skönt att sluta kl 14 en tisdag såhär =)
När jag kommer hem så bör jag komma igång med religionsarbetet men lär nog inte göra det om jag känner mig rätt! =P Kommer nog gå och vila ett tag eller sitta och tönta mig vid datorn, hihi så jag!
Lagom deppad nu när det är höst också, känner att jag skulle behöva uppmuntra mig själv med något nytt plagg eller ett par nya skor? Skulle vara perfekt! Har dock inte dom pengarna just nu tyvärr =(
Måste börja handla julklappar också, har panik redan nu och det är bara oktober!! usch hemskt..

Jaja måste fortsätta jobba nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback