Lite om gårdagen.

Igår (måndag) så hade vi en liten utflykts dag med skolan. Det var bättre än att sitta i tråkiga skolan och plugga men samtidigt så var det inte direkt det roligaste jag varit med om direkt.
Först var vi på Nordiska Museet och kollade på utställningen dukade bord (som jag för övrigt redan varit på och kollat föra terminen.) sen var vi på Barakademin och det var roligt till skillnad från allt annat vi gjorde. Vi fick lära oss lite om flarring (kasta flaskor i luften typ) hehe. Det gick väl inte direkt jätte bra men det var roligt och det är något som jag skulle kunna tänka mig att lära mig! =)
Sen skulle vi till Vinkällaren Grappe och kolla hur det såg ut i en riktig vinkällare, klart det var väl häftigt så där speciellt med att se den äldsta flaskan som dom lagrade var från 1700-talet, det var coolt. Men annars var det inte så mycket mer.
Juste vi var och åt på Camillas jobb också, Jensens Böfhus, suuper god mat! =) Där äter jag gärna igen!

Så det var en helt okej dag med träning på kvällen som vanligt. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en ganska bra dag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback