Jag har ångest!

Det har jag verkligen, hatar att det blir nya veckor hela tiden! GAAH! Fast mest ångest har jag såklart för praktiken, jag hatar det! Vill inte praktisera man har inget liv.. Plus att jag har det tajt om tid annars också så det hjälper mig inte direkt! Fan.. Men men det är bara att bita i det sura äpplet och gå vidare antar jag, ska ju ändå "bara" vara där fram tills i maj. Jippie! Jag vill ha det som dom i FINEK, 5 veckor på hösten och 5 veckor på våren, HUR bra är inte det?! Eller bara köra 10 veckor rakt av liksom. Skulle vara såå mycket bättre.. Men nu är det inte så det är bara att acceptera.

Så man får glädja sig åt att lilla Emilia gått och blivit myndig idag! Grattis på 18årsdagen! =) Längtar tills på fredag verkligen! Det kommer bli super skoj! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback