3 dagar innan jul.

Japp, trots att det FORTFARANDE inte känns så, så är det faktiskt det. Kul och konstigt såklart. Igår då, hihi konstig dag det där =) Träning och sen kom Maria till vårat omklädningsrum för att invänta mig och A för att åka in till stan och fira Maria lite och så. Vilket blev en stressig början, kom på att vi inte ätit något och gick och köpte Risifrutti och en liten chokladbit. Gott vare, gillar egentligen inte risifrutti men vad ska man göra när det inte finns annat.
Väl på tåget (som vi hann med gott och väl) så träffar jag (vi) söta Emelie som ska möta sin pojkvän på Arlanda som varit borta i evigheter i USA. Förstår att du var nervös Emelie =) Men hoppas det gick bra iaf, vilket jag tror att det gjorde!
När vi äntligen kommer fram till centralen så går vi till tunnelbanan och åker till östermalmstorg men när vi kom dit skulle vi inte alls gå till Candy som vi trodde så vi fick ta tunnelbanan tillbaka till centralen för att gå till hötorget och gå på Chaplins Bar. På första tunnelbanan så sa vi "tänk om vi ramlar över nån gu va pinsamt" något i den stilen, och jag sa "A jag håller i dig så jag inte ramlar" så när jag väl släppte hennes arm jaa självklart då började tunnelbanan att åka, haha och jag ramlar bakåt och tar Maria med mig, men vi lyckas komma upp utan att ha ramlat över alla helt. Haha vi trodde det inte var sant och garvade en del åt det kan man säga med tanke på att ingen hade druckit en droppe vid det laget. Så det började ju jäätte bra.
När vi kom fram till Chaplins så mötte vi A´s klasskompisar. Trevliga prickar det där =) Ingen hade varit där tidigare så det kändes lite väl vågat men nångång måste ju vara den första och det var helt okej trots att vi var lite tidiga dit, dom hade inte hunnit plocka bort dukningen efter kvällen. Men det var ett hyffsat bra ställe om man är med rätt folk, men hel konstig musik med jämna mellan rum så där fick dom ett minus. Jag säger bara att det finns bättre ställen =)

Julshowen idag var faktiskt bra den var rolig. Men som vanligt är inte tekniken den bästa =P Så hade man lagom otur med bussen hem. Haha! Jag och Emilia skulle ta bussen hem efter julshowen och vi hade massa tid kvar så vi gick runt lite och så, sen hade HM stickade långkoftor för bara 98kr, och dom är ursnygga.
Så jag skulle ju promt ha en, och det blev ont om tid kan man säga så Emilia fick kila och ta bussen och jag skulle försöka allt jag kunde med att hinna. Dock var kön rätt lång men det höll på att ordna sig, jag sprang en liten bit tills jag såg bussen komma upp mot backen och insåg att slaget var över. Så självklart ska en kis av där så hade jag sprungit hela vägen hade jag kunnat ta bussen, men nu fick jag ta en härlig promenad hem som inatt/imorse vid 5 tiden var det då dock. Men det gick bra =)
Så jag fick både en ny urhärlig kofta och motion, kan aldrig vara bra. Men kom inte lång efter bussen ;)

Usch va långt inlägget blev, ni kan få se bild på koftan i nästa inlägg!

All I want for christmas is you...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi ja du och jag kan ju aldrig ha tråkit ihop! :D
Koftan är jättefin! värd att missa buss för haha

Postat av: Angelique

Haha nej, och trots att vi inte träffas särskilt ofta så känns det som man känner varandra rätt bra iaf :D
Haha absolut, och lite frisk luft har väl ingen dött av :D

2006-12-21 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback