SF som sig bör.

Idag fick jag bajs i ansiktet av Cissi då en utav bilderna jag la upp igår på henne var något i stil med "förjävlig". Jag som ändå tyckte att jag valt med omsorg. Så idag är jag ännu mer hård med vad jag lägger upp. Det kan rent av bli enbart omgivning om jag blir sån.
Nej hon får absolut inte vara med och "omsorgsfullt välja ut dom finaste bilderna till bloggen".
Jag vet, jag är en riktig kompis.




Dagens uppdrag var inte lika tajt bestämda som gårdagen. Startade med en amerikansk frukost på ett ställe som heter honey honey. Jag vet man kan INTE låta bli att sjunga Abbas härliga låt. Har givit Cissi x-antal sura miner när hon glatt sjunger honey honey på san franciscos gator. Gillas inte!










Tack och lov delade vi allt detta! Men det var förbannat mycket mat ändå. Vi stod oss hela dagen på denna måltid. Märkligt.

Vi kände efter att ha svullat i oss halva amerikat så kunde vi faktiskt röra lite på våra vilande muskler. Chinatown next. Shit va krims krams. Inte för att jag förväntade mig några stordåd men ändå.





















Solen strålade och värmde på riktigt bra så summan av kardemumman blev ännu mera buss runt stan! Vi hade ju inte hunnit till golden gate park än ju.






































Nej juste, innan vi kommer till golden gate park så behövde jag spamma av mig lite bilder jag tog påvägen dit! För det tog ju faktiskt lite över 30min att åka dit..
Så.. Golden gate park var det ja.






































Hemskt ledsen. Men den här parken kan man skippa. Jag är en stadsmänniska långt ut i fingerspetsarna. Det fick jag lära mig idag. Detta var inget större nöje än att åka upp till tornet och ta schyssta utsikts bilder. Sorry.
Däremot vägde vi upp det med att käka middag lite roligare! Sushi boat. Vi tänkte sushi. Vi tänkte dock inte steget längre.
Tänk utanför den där jävla boxen. Inget rullband med sushi som kommer farandes. Nej utan dom står på BÅTAR som flyter runt i vatten! Jajamensan och en flaska vin på det. De gör susen. Och sedan är man så jävla trött att det är bara att gå hem och på med pyjamas och självdö.

























Ja och det var den fruktansvärda spammen för idag. Imorgon blir nog värre för då har vi förmiddags tour på alcatraz. Som en bra kickstart av dagen.
Så följ gärna mer spam av dagarna som kommer. Cissi har ju hetsat till detta så man får väl ställa upp. Hon har i och för sig en egen blogg att spamma. Men hon är ändå inne och kollar bilderna jag lägger upp. Spion..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback