LA, livin the dream.

Sorry för den dåliga uppdateringen. Har haft lite annat för mig kan man säga.
Senast jag uppdaterade var väl från Hollywood i guess? Så kör där ifrån då!
Vi hade verkligen tur att Cissi har en kompis som bor i west hollywood. Efter att vi suttit på McDonalds var det läge för oss att ta hjälp av våran "vän" english-Jill. Alltså gpsen, vårat hatobjekt den här resan. Den har knappast varit till gigantisk hjälp då Google maps varit mycket bättre.


















Och tack vare cissis kompis så tog hon med oss till ett ställe som heter the grove och farmers market. Lite shopping och mat helt enkelt. För det FÅR man inte nog av här! Framför allt inte shoppingen.
Maten vi åt just här var fantastisk! Deras kött var magiskt. (Nej pappa givetvis inte bättre än det du grillar!)
Det var faktiskt brasiliansk mat. Och är ett hett tips för dom som får vägarna förbi!










Till efterrätt blev det en klassisk donut. För det måste man ju testa när man är på den här sidan Atlanten tycker jag.







Hittade också att i USA kan man ju inte säga som man ska. Så när jag fann den här skylten var det jobbigt att hålla sig för skratt.
Glad att jag slapp beställa för det hade ALDRIG gått.




Ingen som känner sig sugen på kebob? Ingen? Säkert? Nä för man kan knappast uttala hela ordet innan man garvar. Sorry USA. Kebob lockar inte mig här!
Efter det blev det att gå i butiker och avsluta med att köpa hem cheesecake från the cheesecake factory.
Innan vi gav oss av på en tripp genom Beverly hills och kolla utsikten.






























Dagen eller snarare kvällen avslutades med drinkar på först, trocadero där det var happy hour. innan vi tog oss vidare till ett super häftigt ställe som heter saddle ranch. Dom hade allt som hör där till. En tjur man kunde testa, om man orkade sig kvar på den så att säga. Häftig inredning, trevlig personal och livemusik. Och en liters long island icetea. Som vi givetvis testade! Allt i USA är ju som bekant lite större. Maten klarar man inte att äta upp men drinkar kan man ju inte motstå.































Eftersom vi inte haft ett dugg fullspäckade dagar och inte tagit några som helst bilder så väljer jag att stoppa nu. Folk ska ju inte ledsna halvvägs igenom ett jävla inlägg.
USA for win! Trots att dom säger kebob. Kan ha lite överseende med det. För nu iallafall.
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback