spridda tankar.

Ja bloggen får bara stå tom med jämna mellanrum för det finns ingen tid.
Det har inte hänt så himla mycket sedan sist mer än kiel resan med hela wallmans gänget. Och det gick bra trots allt! Nästan ingen sjö och jag var nöjd.
I två dagar nu som jag faktiskt haft ledigt har jag unnat mig träning. Jag och Stine har verkligen hittat våran grej nu så vi kan peppa varandra. För jag HAR ingen diciplin när det kommer till egen träning om man inte har någon att stötta sig emot. Och nu är vi igång! Så jag satsar på turkiet, alanya beach here i come! Haha! Tur att jag har en stund på mig för annars hade jag gått under. Så snygg som få är tanken att resultatet ska bli med träningen.
Hoppas jag lyckas.
Även varit hos naprapaten idag vilket varken gav bra eller dåliga besked mer än att jag ska fortsätta med träningen och komma åter om 2 v. Tyvärr har jag inte blivit något bättre så hoppas på framsteg nu när träningen kickat igång!
Jävla ond cirkel det där.
Dessutom har jag råkat hitta ebay. INTE BRA! Den stackars lönen som ramlade in på kontot nu är så gott som bortblåst på diverse "bra att ha grejer" från ebay. Håller nästan lite tummarna för att inte vinna vissa auktioner för att spara in lite av dom tänkta sparpengarna.
Men genom ebay har jag faktiskt kommit igång med ett projekt jag tänkt på mycket länge! Har haft den här idéen liggandes i bakhuvudet sedan i vartfall 3 år tillbaka. Och nu är jag igång! Förhoppningsvis kommer jag undan billigt. För så som jag tänkt det, kan det rasa iväg lite. Diggar att jag är på god väg med det iallafall. Så hoppas bara resultatet blir som jag har i huvudet. Inte alltid det blir så nämligen... Kan avslöja så mycket som LP - skivor iallafall.
Har så mycket att se fram emot att jag inte vet vad jag ska längta till riktigt, och samtidigt massvis med jobb att försöka ta mig igenom. Julbordssäsongen verkar aldrig vilja dö ut..
Så på söndag tar jag ett kort break och drar till sthlm fram tills onsdagmorgon. Kort och intensivt. Det blev lite hastigt med det där pga att jag har lite grann att ordna med för troligen ett jobb i sommar.
Så som vanligt inleder jag året med att, RESA lite.
 
 
Dagens musik; Coldplay - Yellow
 
 
 
 
men nu skymmer de solen, de regnar och snöar på varenda en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback