plötsligt händer det.

Tiden går alldeles för fort har jag insett. Insåg det extra mycket idag. Det är faktiskt 6 november och det känns inte direkt som att man är kanon sugen på att väldigt snart börja julpynta. Och dessutom känns det som att det var förra veckan det blev spikat att vegard faktiskt hinner hem en sväng till. Nu är det bara 2 veckor tills dess.
Gläjder mig som ett litet barn till att han kommer hem! Han är så extremt saknad. Han är trots allt den som står mig absolut närmast här i oslo. Han är ju som min storebror, min familj här. Och inte nog med att man är en bit bort sin biologiska familj har man sin extra familj i ytterligare ett annat land.
Ser i och för sig vegard oftare än min familj vilket iallafall är skönt. Så nu hinner vi ses innan jul och nyår vilket jag diggar! Han tar även med sig en vän från wallmans cirkusbyggningen, så det blir nog kanon kul.
Har på tal om familj nu iallafall bokat en flygbiljett för jul. Den andra bokar jag imorgon när jag har bättre info från b la vegard och så ska jag ringa pappilu och surra lite praktiskt inför julen och resan till sundsvall osv. Mycket ska klaffa minsann och innan man vet ordet av så står man på arlanda och det är jul och förhoppningsvis har man fått lite stämning i kroppen som ska hjälpa en att känna att julskinkan smakar extra gott.
Har även tänkt att kanske efter nyår åka till köpenhamn för att besöka vegard. Gäller att få arslet ur vagnen helt enkelt. Men även det ska diskuteras imorgon.
Inte nog med dessa resorna så ska jag ju åka den där jävla båtjäveln till kiel i november också med hela wallmans gänget. 25 november närmare bestämt. Förstår egentligen inte varför jag alltid utsätter mig för idioti men någon förbannad jävla gång ska den rädslan gå över. Och varför jag ens väljer att åka med på hösten är ju också ren och skär dumhet.
Annars är det inte så mycket mer spännande än att mellan alla arbetspass försöka träffa folk (självklart gärna folk man träffar varje dag på jobbet eftersom vi inte kan vara utan varandra..) och lite fest, vila och unna sig lite tv tid.
Har varit smart och bokat tid hos min fastlege för att äntligen ta bort mitt födelsemärke så det sker om 2 dagar. Skönt att få det gjort när jag tänkt på det i säkert 3-4 år.. NU tog jag bara tag i mig själv och bokade. Hur svårt var det? Inte alls. Bara jag som är lat.
Är dock imponerad över mig själv att jag tog tag i att prata med mammilu om biljetter till Bon Jovi i maj på sthlm stadion. Visade sig då att hon redan kirrat till sig och nu hoppas jag att det är minst lika lätt att jag får haka på. JAG ska ta ledigt! En helg i maj.
 
 
Dagens musik; Olle Ljungström - Överallt
 
 
 
 
som jag minns den, och som jag minns dig...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Bra där!!! Ring bara så kollar vi läget ang, julen. Tänkte kolla lite med dig också sen.....

2012-11-06 @ 15:06:10
Postat av: Mammilu

Vi ska till Stadion!!Vi ska till Stadion!! :D

2012-11-06 @ 19:12:40
Postat av: angelique

så jäääävla bra!!! :D

2012-11-06 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback