hej då tid.

Då har det varit fullt ös igen. Vegard med två vänner från wallmans köpenhamn kom hit i söndags. Och imorgon tidigt som satan drar dom igen. Allt detta betyder ju givetvis festligheter och annat skoj!
Det lustiga i kråksvängen här är att jag och vegard inte ser varandra igen förens nästa år. Det låter ju SÅÅÅ länge till!! MEN det slog mig ganska fort att det är lite mer än en månad. Ungefär lika lång tid det tog innan vi sågs till den här gången.
Nu går tiden äckligt fort. USCH! Snart 2013 och jag fyller 25. Närmare pension än studenten. Shit Maj-Britt säger jag bara! Ångesten krigar sig på.
Dock väldigt lustigt att jag fyller 25 2013. MYCKET intressant! 13 är trevligt.
Allt går tyvärr i ett här. Iallafall i den här perioden. Då är det inte mycket till övers för att säga det milt.
Och nästa söndag till råga på allt drar vi till kiel. Eller snarare, PÅ söndag drar vi. Hej ågren, kul att du ville hälsa på!
Inte helt klar för det där känner jag. Uäääck! Fattar inte att jag är så jävla dum och hakar på idiotin. Jobbar ju dessutom på tisdagen när vi kommer tillbaka. HEJA mig! Nä det blir säkert super kul! Om man överlever..
Och det där med julklappsshopping får jag nog ta när jag väl pensionerar mig och får en smula tid över. Inte ens nätshoppingen hjälper mig. Kan ju inte komma hem om en månad och försöka fira jul utan julklappar till släkten. Not that good.
Känns iallafall skönt att det bara är en månad kvar innan väskan packas och jag drar mot gardermoen igen. Nu är det sådär länge sedan igen. Kommer inte ha varit hemma sedan september eller så, igen. Blir så på hösten/vintern har jag märkt. Lär se så ut så länge jag väljer att jobba så här. Dock är det ganska skönt också att tiden går fort när det är som mörkast och tråkigast. Blir man av med den värsta årstiden fort som fan!
Får se det så helt enkelt.
 
 
Dagens musik; Coldplay - Hurts like heaven
 
 
 
 
det finns ingen tid kvar, det finns ingenstans att gå...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Ä va fan.....skit i julklappar. Det räcker att du kommer hem, det ser jag som en julklapp. Jobba inte ihjäl dig nu och passa ryggen. Puss. P

2012-11-21 @ 14:50:39
Postat av: angelique

jag vet.. MEN du vet också att jag kommer lösa det på något vis ;) har redan bestämt dejt med lilla lars en dag då vi ska shoppa! :P eller vem vet, ska ju trots allt till kiel på söndag ;) haha! ska försöka att passa på mig :) ryggen är fine so far! ska boka ny tid hos naprapaten nu när stygnen är borta :) PUSS!

2012-11-22 @ 03:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback