love my life.

Så vad har jag lyckats hitta på senaste tiden? Jo det är faktiskt ganska mycket därav att bloggen fått damma igen lite. Vi har haft ett kollektiv här hemma då vi haft vegards vänner på besök. Det har varit helt topp! Och framför allt vädret har bara varit helt king! Vi har legat och svettats i parken ett par dagar och njutit av livet. Vi passade även på att dra ut till ett ställe som heter Huk, där man kan sola och bada! Jag badade såklart inte. Så vi har jobbat, varit på bio, varit ute på krogen, varit på nöjesfältet tusenfryd, 12 pers. OSV! Man hinner faktiskt med en heeeel del och lite till trots att vi ändå jobbar i samma veva.
Jag har även lyckats ha migrän i den här hettan och givetvis under dom dagarna jag jobbat. KAOS i huvudet! Och jag har nog aldrig varit så varm i hela mitt liv på jobbet. Hopplöst. Hade till och med en gäst som kom och bugade framför baren för att hon tyckte vi var så jävla bra som kunde jobba i den värmen. Fast det kunde vi egentligen inte...! BUT what to do. Gick förbi ljud-och ljusbåset för att se hur varmt han hade det och på så sett kunna lista ut hur varmt vi hade det. +34 grader stod det! Helt jävla crazy! Inte konstigt att man dog. Och i tillägg lite migrän. Kanon!
Efter dessa hektiska dagar och mycket skratt så är det lugna gatan idag. Hämtmat, coca cola, godis & film. Första filmen vi hyrde från våran box var SÅKLART en skräckfilm! Jag har ibland inget att säga till om när det gäller filmval då vegard tycker jag väljer skit filmer! Haha. Nu när vegard gått och lagt sig en stund så är det jag som har kontroll över vad som visas på tvn! YEY!
Och mera kul grejer väntas. Varför trumma på med en trist vardag när man kan liva upp den lite? Inte direkt slut på besök på vogts gate 15. På fredag kommer min älskade kära la familia och hälsar på mig!! Ska bli sååååå roligt!
Dom har ju inte varit i min nya lägenhet så det ska bli kul att visa upp mitt fina hem. Och framför allt ha dom här!
Har lyckats få ledigt från wallmans för att kunna sitta i salongen istället med min fina familj. För första gången den här säsongen dessutom. Så nu är det bara att längta till fredag helt enkelt. Jag jobbar dock då men hinner träffa dom lite grann.
Dagens musik; Laleh - Just nu





jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster, rusa rakt in i ditt liv...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

Min Snygging!!Snart e vi där!!! ;)

2012-05-30 @ 20:10:45
Postat av: angelique

jaaaa!! önskar det kunde vara fredag NU!!! :)

2012-05-30 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback