typ tillbaka.

Hoppsan! Här stod det tomt... Det var ju kanske inte riktigt meningen. Men jag har kommit ur min "sjukskrivning" och kommit in i min jobb-koma. Ni vet så som det ska vara! Och jag har ju insett att när det händer så blir det väldigt glest i bloggen. SORRY!
Jag har faktiskt inte jobbat på wallmans alls denna vecka. För det är en filmfestival här i oslo denna vecka och det har inneburit ft från och med onsdag. Vi har visat ett gäng med filmer ca 3 varje dag med olika innehåll. Det har varit lite blandat att göra allt från ganska mycket till absolut ingenting. Och när vi inte haft så mycket att göra har det varit små pyssel i diverse lager och sådant som inte hinns göras annars. Igår insåg vi att vi jobbat för fort.. På gott och ont givetvis.
Så vi försökte hitta quiz och gissa vart några var ifrån genom dialekter och en norge karta. Haha! Ni förstår nivån? Vi har nog inte stängt så fort som igår om inte annat.. Så idag är det sista dagen! Om jag tror rätt så blir det nog lite mer att göra idag. Eller jag hoppas på det iallafall! För fast det kan vara skönt ibland att inte ha häcken full så trivs jag bättre med det för att få timmarna att gå..
Imorgon har jag helt helt helt ledigt! Har absolut inga planer mer än att ligga raklång i soffan och glo på true blood. Och om jag inte är helt ute och cyklar så kommer jag få med mig vegard på det också!
Vi var ju i sverige i måndags och köpte tonvis med godis så vi har lite att jobba på! Så det är nog bra med en ledig dag tror jag.
På tisdag blir jag ensam då vegard drar iväg till typ kristiansand eller något sådant och jobbar tisdag & onsdag. Men jag dör inte, kan vara ganska skönt att vara själv lite. Haha! Ska träffa emma på tisdag iallafall! Shit det var verkligen över 4 månader sist...! Så det ska bli roligt!
Onsdag är det jobb även för min del, på ft och torsdag är jag åter på wallmans! Det känns skönt! Att inte ha jobbat på 2 veckor där känns... Var där igår ett tag för att vänta på vegard och det kändes konstigt att vara där civilklädd.
Det var också väldigt skönt att höra att man är saknad! Men nästa vecka är friden slut för folket! Im back!
Dagens musik; Jonathan Groff - Now





jag ser domen i dina ögon, du kanske kommer förstå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback